Викладачі відділення два роки тому розпочали роботу над про­блемою запровадження дуальної системи освіти в коледжі. Ця діяльність ґрунтується на вивченні концепції і практичного досвіду німецьких профільних вузів, які орієнтовані на практичне навчання студентів, зокрема на виробництві.

Зважуючи всі «за» і «проти» такої освіти, наштовхуючись на недоліки і отримуючи переваги від її запровадження, колектив робить виважені практичні кроки до реалізації задуманого в масштабах коледжу. За підтримки директора навчального закладу було укладено ряд угод про співпрацю з агропідприємствами - базами практичного навчання студентів, за підтримки заступника з навчальної роботи внесено ряд змін в освітню програму для здобуття кваліфікаційного рівня «фаховий молодший бакалавр».

Навчально-практична база коледжу для підготовки техніків-технологів з виробництва і переробки продукції тваринництва складається з навчально-виробничої ферми, навчальної пасіки, молочної лабораторії, ряду навчальних кабінетів та лабораторій. Цього достатньо для здобуття студентами-технологами ще й двох робітничих професій: «Бджоляр», «Оператор зі штучного осіменіння сільськогосподарських тварин і птиці».

Випускники можуть працювати в таких установах:

· комплекси з виробництва молока і яловичини,

· комплекси з виробництва продукції свинарства,

· птахофабрики,

· підприємства по виробництву продукції рибництва і аквакультури,

· підприємства по виробництву продукції козівництва і вівчарства,

· підприємства по виробництву продукції кролівництва і звірівництва,

· підприємства по виробництву продукції бджільництва,

· молокопереробні підприємства,

· м’ясопереробні підприємства,

· комбікормові заводи.